måndag 29 oktober 2012

Minialbum - Life is great

Hej! Måndag och ny vecka, hoppas ni haft en trevlig helg. Idag ska jag, Marit visa er ett minialbum som jag gjort. Jag skar till papper från Fancy Pants serie The Good Life i storleken 11*8cm, till varje sida så satte jag ihop två papper eftersom dessa papper inte var dubbelsidiga.


Till framsidan så valde jag att använda ett overlay papper som bas. Jag skar ut 
texten med min Silhouette Cameo, likaså tabsen som jag fäste på sidorna.


Jag älskar att använda min symaskin på mina alster, tycker det blir en sådan 
snygg effekt. Stickersen plockade jag från Crate Papers serie Story Teller.


1 kommentar:

  1. Så läckert! Så kul att jag hittat denna sida. Jag som älskar att göra minialbum och alter. ska börja följa er nu och inspireras!

    SvaraRadera