onsdag 17 oktober 2012

Presentation Marie alias Malatezta


Hej, då var det dags för mig att presentera mig.

Mitt namn är Marie och jag är en gift fyrbarnsmamma på 35 år. Jag bor tillsammans med min man Johan och våra fyra söner i Älvsjö, ett stenkast från Stockholms mässan.
Jag började scrappa 2005 då jag fick lite material från min svägerska och jag blev fast direkt. I början gjorde jag bara LO:s. Därefter gick jag över till att göra lite kort och nu föredrar jag alter. Helst gör jag mina askar själv, men den stora favoriten är att göra projekt i 3D. De stora favoriterna just nu är korsetter och barnvagnar, men ni kommer garanterat att få se andra saker också.

Jag har svårt att säga vilken stil jag har. Oftast gör jag saker som jag tänker ge bort och då gör jag sakerna så de passar mottagaren.

Tre saker som jag inte skulle kunna vara utan är nog min sax, min limpistol och en stor hög med papper.
För närvarande har jag ingen favorit bland alla som gör alter, men som stämpeltillverkare är det just nu Vilda Stamps. Skulle lätt kunna köpa större delen av deras sortiment om jag fick möjligheten.

Vill ni titta in hos mig så hittar ni min blogg på http://malateztasblog.blogspot.se/

Tänkte visa några bilder på mitt senaste alter som är en lila axelbandslös korsett med svart spets.
Pappret kommer från Bo Bunnys och spetsen är köpt i en tygaffär i Stockholm.



Sköt om er och jag hoppas att vi ses här fler onsdagar!

Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar