onsdag 20 februari 2013

Anteckningsbok från grunden

Hej igen på er! Nu är februari snart slut också och våren börjar närma sig med storsteg. Detta märks tyvärr inte utanför fönstret där snön nu åter faller ner.

Men trots att vintern inte är slut, så är det snart slut för denna bloggen. Då flera av oss fått andra uppdrag som tar vår tid, så kommer vi tvingas avsluta detta inom kort. Vi kör på februari ut, men sedan är det tyvärr slut. Men ni kan fortsätta följa oss på olika håll. Mig hittar ni antingen på ScrappaLoss eller i min egen blogg!

Men än är det inte dags, så idag tänkte jag visa en anteckningsbok jag gjort från grunden. Det är ett enkelt A5-block som grund som jag gjort en egen pärm på och dekorerat.

Framsidan dekorerat med mönsterpapper, blommor,  färg,  pasta från Viva Decor, kapsyler.

Insidan av den egen gjorda pärmen av Cardstock och blocket.

Även baksidan fick mönsterpapper

Närbild på kapsylen jag plattat till och dekorerat med en bild och Crackle Accent.
Man kan även se mönstret i pastan som är efter en hörn-peel off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar